CASE: SANKT JÖRGEN PARK

Extern kreativ marknadshjälp 

Case beskrivning

Sankt Jörgen Park använder sig av Marketing Management för att avlasta och få hjälp med att skapa marknadsmaterial, uppdatera hemsidan och enklare film och fotouppdrag. 

Det är ett perfekt sätt för deras egna marknadsavdelning att kunna focusera på det som sker här och nu ute på hotellet och samtidigt veta att med ett kontakttillfälle kan jag beställa hjälp med de aktiviteter vi själv inte kan eller har tid att ordna med. 

Så spenderar de sina timmar

Sankt Jörgen Park har tillgång till 25 timmar i månanden som de kan spendera hur de önskar. De vanligaste beställningarna de gör är.

  • Orginalframtagning - Till happenings eller erbjudande

  • Hemsida - Uppdatering av hemsidan, nyheter och undersidor

  • Social Media - Skapande av annonsunderlag och köp av Ads

Team

Henrik Anger

Creative Director

Beställningsexempel

Filmning av event.

Sankt Jörgen Park annordnade tillsammans med BMW event som de ville föreviga genom att ta fram en film och några bilder. 

Ca 12 timmar från tidbanken användes.

Framtagning av meny till Poolside Lounge

Sankt Jörgen Park behövde en ny meny till sitt poolområde Poolside Lounge. 

Ca 4 timmar från tidbanken användes.

Framtagning av annons till Social media

Sankt Jörgen Park behövde få ut och köpa annonser till deras kampanj med erbjudandet Happy Spring. 
De använde oss för att ta fram bild och köp av Ads. 

Ca 3,5 timmar från tidbaken användes.

letstalk@tosocial.se
tosocial Scandinavia AB
Drottninggatan 73A, Göteborg