GENOM RÖRLIGT MATERIAL SPRIDA OCH BERÄTTA
OM MENINGEN MED ÄLSKA STADEN
Vi fick i uppdrag av MVB Bygg att ta fram filmer som skulle hjälpa dom att tydliggöra budskapet: Älska Staden.
Älska staden kommer från att fler och fler väljer att bo i våra städer. Som ett led i detta vill vi på MVB vill vara med och verka för ett hållbart byggande och en gemensam utveckling av den framtida staden, oavsett storlek. Hållbart med tanke på miljö, socialt och ekonomi.
Miljö- klokt byggande, kvalitet och miljömedvetet
Socialt – trygghet, mångfald, jämställdhet, lokal närvaro
Ekonomi – bygga lönsamt, främja metoder som leder till hållbart byggande
Det är i staden som MVB har sin framtid med ett ökat behov av nya bostäder och arbetsplatser.
Med Älska staden uttrycker vi vår kärlek till staden som vi är med och utvecklar.
Konceptet resulterade i att ta fram tre filmer med inriktningen Älska staden fast från olika synvinklar.
“tosocials styrka är engagemang och kreativitet i kombination med flexibilitet och snabb service.
De är en bra kreativ partner som dessutom alltid är positiva, trevliga och lätta att samarbeta med.”
Varumärkesbyggande film där det tydliggörs vad Älska staden betyder för företaget MVB Bygg.
Hur ser MVB Byggs personal på Älska staden,vad betyder Älska staden för dom?