CASE: Awake

Content resan till Lofoten

Case beskrivning

Tillsammans med teamet bakom Awake Boards åkte vi till Lofoten för att skapa nytt och attraktivt innehåll kring deras befintliga och nya brädor.  Materialet ska sedan används i såväl social media som på webbplats och annan reklam. Resan var ett samarbete mellan Awake Boards, Vitamin Well och Volvo Cars.

Urval av det material vi levererade

  • Awake Boards

    Även om vi på Awake har en fast anställd Content Manager på bolaget så kan ytterligare perspektiv, input och expertis vara avgörande. När det handlar om extraordinära projekt, som t.ex. att åka upp och filma åkning med elektriska surfbrädor i Lofoten i februari, som vi gjorde i våras (2020), vill man att allt faller på plats, helt enkelt! Tosocials insats i Awakes Lofoten-projekt var mångfacetterad, och återspeglades i expertis kring story telling, annorlunda infallsvinklar (och kameravinklar), samt allmänna kunskaper och insikter kring varumärkesbyggande innehåll som gjorde att vi fick mesta möjliga ut av vår resa. Stort tack till Tosocial, helt enkelt! .

    Gustav Kjellberg, Brand Manager

© 2020 tosocial. All rights reserved.